30 maart 2006

Lieve Franse Meisjes (16)

Platen van lieve Franse Meisjes zijn niet altijd even makkelijk te verkrijgen, maar soms kom je ze op de raarste plaatsen tegen. Née Dans La Nature van Helena Noguerra had ik al heel lang digitaal, maar nog niet fysiek in mijn platenkast staan. Vorige week was ik in de Mediamarkt ter prijsvergelijking van nog aan te schaffen apparatuur. Aangezien ik daar toch was ook maar even wat cd-bakken doorgeploegd en wie kom ik tegen: Helena! Mijn dag was in een keer goed, want wat een heerlijke plaat is Née Dans La Nature toch. Helena is inmiddels haar volgende plaat al weer aan het afronden in de studio en naar verwachting zal het nieuwe album dit voorjaar gaan verschijnen.
Van de volgende liedjes wordt het vanzelf lente in je hoofd, dus de wachttijd valt enorm mee:

Helena Noguerra - Le Jardin Près De La Falaise (Née Dans La Nature)

Helena Noguerra - Je T'Aime Salaud (Née Dans La Nature)

Geen opmerkingen: