02 augustus 2007

Billie The Vision & The Dancers


Van sommige bands word ik altijd vrolijk, ongeacht de stemming waarin ik verkeerde voordat ik een nummer van ze opzette. Billie The Vision & The Dancers is zo'n band. Ik ben dan ook ontzettend blij te kunnen melden dat het derde album van deze uitbundige Zweedse groep inmiddels het levenslicht heeft gezien.

Ook Where The Ocean Meets My Hand staat namelijk weer boordevol vrolijke noten en onzinnige teksten, dus ik heb al zo'n vermoeden wat mijn zomerplaat van 2007 zal gaan worden. Kers op de mierzoete taart is wat mij betreft het duet met Hello Saferide over een overdosis tv.

Daarnaast heeft het bonte gezelschap ook nog de aardige eigenschap om hun albums (gratis) digitaal beschikbaar te stellen via hun website, beperk je dus vooral niet tot dit ene album, maar luister bijvoorbeeld ook eens naar het magistrale debuut van deze Zweden genaamd I Was So Unpopular In School and Now They're Giving Me This Beautiful Bicycle.

Billie The Vision & The Dancers - I Saw You On TV (Where The Ocean Meets My Hand)

Billie The Vison & The Dancers (& Hello Saferide) - Overdosing With You (Where the Ocean Meets My Hand)

En download hier de rest van het album.

Geen opmerkingen: