18 april 2008

Napoli

Ik zit nu al weer twee dagen in Napels en geniet met volle teugen. Scooters ontwijkend loop ik hier door de stad of eet de heerlijkste gerechten. Terwijl mijn darmen de sloten olijfolie (gisteren bevatte mijn bord nadat de pasta daarvan verdwenen was voldoende olie om vis in te frituren) proberen te verwerken, bezoek ik kerk na kerk en luister tussendoor (o.a.) naar Beirut op mijn Ipod. Wat kan het leven toch eenvoudig en mooi zijn!
Beirut - Postcards From Italy (Gulag Orkestar)

3 opmerkingen:

Guuzbourg zei

en de vuilnis?

Guuzbourg zei

(of is het 'het vuilnis'? )

Wouter zei

Geen afvalbergen te zien in het centrum, in de buitenwijken schijnt het nog wel huizenhoog te liggen. Er wordt vooral veel geklaagd over het feit dat de berichtgeving over het afval zo veel toeristen heeft gekost.