27 april 2008

Sonja van Hamel

Grappig hoe concerten thuis achter je computer zo volstrekt anders kunnen klinken dan datzelfde concert in het echt. Eerder schreef ik al uitgebreid over het afscheidsconcert van Caesar dus ik zal het kort houden, maar ik wil er toch een laatste opmerking over kwijt. Op de website van 3voor12 zijn namelijk zes van de covers van Caesar-nummers die die laatste avond ten gehore werden gebracht als mp3 te downloaden. Persoonlijke favoriet vanachter de computer is Sonja van Hamel (o.a. bekend van Bauer), ik kan me niet herinneren dat het live zó mooi was:

Sonja van Hamel - Before My Head Explodes (Caesar cover)

Download hier de andere vijf nummers (o.a. Bettie Serveert en Alamo Race Track)

2 opmerkingen:

Guuzbourg zei

sinderdaad mooi
zou die sonja t niet eens in t frans kunnen proberen?

Wouter zei

Dat lijkt me een buitengewoon goed idee!