06 mei 2008

Cover van de week: Goldfrapp

Ben er even tussenuit geweest en aangezien ik me deze keer aan het eind van de wereld (a.k.a. Drenthe) bevond, bleek het onmogelijk toegang tot internet te verkrijgen. Dat is inmiddels weer opgelost, aangezien ik weer terug in de randstad ben, maar dat heeft dan wel weer als naar gevolg dat ik nu weer gewoon moet werken. Dat werken wordt dan wel weer behoorlijk verlicht door Allison Goldfrapp die maar in mijn oor blijft zingen dat het nog niet voorbij is, waardoor ik het vakantiegevoel nog behoorlijk vast weet te houden:

Goldfrapp - It's Not Over Yet (Grace / Klaxons Cover)

5 opmerkingen:

Wouter zei

Ben overigens weer eens overgestapt naar een nieuwe host, vanaf heden is het boxstr.com geworden. Bij het testen beviel dit me stukken beter dan box.net, dus ik hoop dat dit ook voor jullie geldt.

Wouter zei

Of nee, het wordt toch snapdrive.

Anoniem zei

box.net, snapdrive whatever. Als het maar zou werken en dat doet het nu iig (helaas) niet ;-)

Wouter zei

Ik weet het, sanpdrive is dus niets, eerlijk gezegd weet ik het even niet meer. Voorlopig heb ik maar weer een nieuw account bij fileden aangemaakt. Hopelijk trappen ze me er niet opnieuw na een aantal maanden af.

Anoniem zei

So far, so good.
Het is wel een heerlijke track, dank daarvoor!