22 maart 2009

Zwemmen of springen?

Mijn mailbox wordt wekelijks overspoeld met mails van platenlabels die je beloven dé hotste band van het komende jaar in huis te hebben, inclusief alle mp3 toeters en bellen. Nu moet ik zeggen dat ik alles luister, maar 9 van de 10 keer is het niet mijn kopje thee. Deze week werd ik echter prettig verrast door de meerstemmige popliedjes van We Swim You Jump (denk bijvoorbeeld Nada Surf) en ze komen nog uit Nederland ook! Zwemmen haat ik (dat laat ik dus graag over aan de jongens uit Groningen), springen kan mijn knie al jaren niet meer, dus ik hou het bij luisteren naar hun EP:

We Swim You Jump - Sparks Fade Out
We Swim You Jumo - Sharks
Of download hier hun hele EP.

1 opmerking:

Aale zei

Errug leuk! Zomers ook .... krijg er zin van! Goeie tip, kende ze niet .... en nu ga ik Zoppo opzetten. Ook NL, ook errug goed!