14 april 2009

Bishop Allen

Bishop Allen is terug met een nieuw zonnig album genaamd Grrr... Technisch gezien is het zelfs hun eerste volwaardige album, aangezien de vorige plaat (The Broken String) een verzameling van de beste nummers van hun EPtjes was. Ook nu staat de plaat vol sprankelende liedjes met een vrolijke inslag. De vorige keer dat ze in het land waren moest ik helaas hun optreden aan me voorbij laten gaan, maar deze week zijn ze weer terug en gezien het zonnige weer heb ik er erg veel zin in om ze te gaan zien. Vanavond staan ze in Paradiso, morgen in het Groningense Vera en vrijdag zal ik aanwezig zijn in de Ekko.

Bishop Allen - Dimmer (Grrr...)

Bishop Allen - The Ancient Common Sense Of Things (Grrr...)

1 opmerking:

Sven zei

Donderdag treden ze op in de Vooruit in Gent (B), en dat concert wil en zal ik ook niet missen...
Ideaal weertje trouwens voor deze muziek !